page_banner

Cumu campà cù l'animali è stà pulitu?

Ciao, venite à cunsultà i nostri prudutti !
tupian56

Parechje persone anu i misgi è i cani cum'è animali domestici in casa, mantene un animali domesticu piglia assai pacienza è à u stessu tempu cuglie a felicità.Tuttavia, certi esperti di l'animali vi ricurdenu di attentu à u cuntattu cù l'animali di l'animali è mantenevi puliti dopu u cuntattu per evità prublemi inutili.Perchè attente à a pulizia di l'animali?Cumu pulisce bè l'animali?

L'impurtanza di a pulizia di l'animali

I studii anu dimustratu chì l'allergeni impurtanti per i malati cù rinite allergique è asma in Cina sò i capelli di l'animali, cum'è i capelli di cani è di gatti.Trà e reazzioni allergii causati da l'animali, l'allergii di a pelle sò più cumuni, è i zitelli sò più suscettibili à l'allergii.Per quelli chì sò riluttanti di lascià i so animali è chì sò allergii à elli, fate una attenzione particulari à l'igiene di a stanza.Hè megliu pulizziari l'ambienti bè, sguassate tappeti è mobili, pulizziari u muru, è pulizziari i capelli di cane cù un rullu di lint in u tempu.Hè megliu rimpiazzà cù un colchju novu.Pruvate micca di mette a catifa in a stanza, hè megliu di sceglie pavimenti di legnu o tile chì sò faciuli di pulisce.

Cumu creà un ambiente di vita pulita per animali domestici

Déodorant tissu :Il s'agit d'une formule désodorisante spécialement conçue pour les tissus !Ùn avete bisognu di preoccupà di dannighjà i fibri di u tessulu, solu spruzzate i tappeti, cortini, pads nidi è ancu vestiti per sguassà facilmente l'odore.

Rullo per pelucchi per animali domestici:Questu hè un strumentu di pulizia cunvene è riutilizzabile ecologicu!Pò sguassate qualsiasi mobili o superficia di vestiti cù i capelli di cani appiccicati.Quandu a carta appiccicosa si sporca, pudete rimpiazzà urullo di pelucchicarta appiccicosa pulita, chì hè assai còmuda.

Deodoranti ambientali:I deodoranti facenu l'aria in a vostra casa più fresca!L'ingredienti attivi estratti da e piante ùn ponu micca solu eliminà l'odori, ma ancu emette odori freschi per un bellu pezzu.

Disinfezione e deodorante:Pò esse spruzzatu direttamente nantu à l'animali!Quandu s'utilice per a disinfezione di mobili o tessuti, pò esse spruzzatu pocu;quandu spruzzatu nantu à l'animali, un pocu di massaggio pò rinfurzà l'effettu di deodorizazione.

Cumu a cura di i cani in u periodu di perdita di capelli

I cani anu bisognu di pettine i so capelli ogni ghjornu per sguassà i capelli morti.Per i razzi di cani longhi, pudete piglià un bagnu prima, immergete i capelli morbidi è morti, è lavà i capelli di l'animali mentre lavate.I capelli morti si attaccanu à a pelle per furmà un stimulus, furmendu un ciculu viziosu di prucedimentu è graffiu, chì induce più ferite di a pelle.

I capelli di pettine ponu riduce l'accumulazione di pelliccia di u cane per via di u metabolismu normale, rende i capelli di cane più forti è più lisci, sguassate a terra è a polvera, è impediscenu l'imbrugliamentu di a pelliccia.Promuove a circulazione di sangue, rinfurzà a resistenza di a pelle è allevia a fatigue di u cane.Adupràeliminatore di pelucchiper pulisce i capelli di i vostri animali in tempu.

Se amate l'animali di l'animali, creanu una casa cunfortu è pulita per elli.Benvenuti à visità u nostru situ web per truvà piùprudutti di pulizia.


Tempu di pubblicazione: 23-settembre-2020