page_banner

Chì ghjè u megliu modu per pulizziari Windows?

Ciao, venite à cunsultà i nostri prudutti !
tupian62

Ogni casa avarà finestri grandi o chjuchi.A luce è a luce di u sole sò ghjittati in a casa attraversu i finestri, chì face chì a ghjente si sente assai calda.Mantene i finestri puliti pò esse un locu mortu per parechje persone, ma in fattu, a pulizia di i finestri ùn hè micca cusì difficiule cum'è a ghjente pensa.Vi diciamu uni pochi di suluzioni efficaci di pulizia di finestre.

I migliori modi di pulizia di a finestra

1. Pulizia di persiane in u salottu: I persiane in u salottu sò assai còmudi d'utilizà, ma hè difficiule di pulizziari unu per unu.Sè vo aduprate guanti èpulitori di vetriper pulisce, hè faciule è cunvene.Prima portate un paru di guanti di plastica, è poi mette un paru di guanti di cuttuni à l'esternu.Immergete un dito guantatu in una quantità adatta di bicarbonato di soda in polvere, poi mette u to dito in u spaziu trà e persiane è sguassate avanti è avanti.Dopu à scrubbing, utilizate u stessu metudu cù l'acitu diluted.

2. Pulite u vetru di u salottu: Quandu ci hè una macchia nantu à u salottu, pudete aduprà un pappu dipped in vinu biancu o alcolu è sguassate cù delicatezza per restituverà u vetru à un lisu è luminoso.Quandu ci hè assai polvera nantu à u vetru, i ghjurnali di scarti sò grandipulitori di vetri.Prima sguassate a terra di a superficia cù una spugna umida, è poi sguassate u ghjurnale direttamente.

3. Descaling di vetru intagliatu: u vetru intagliatu hè à tempu bellu è dissimulatu.Hè una bona scelta per i finestri di u pianu à u tettu in i salotti, ma i grooves di u mudellu sempre piace à ammuccià u polu.Una volta macchiata, ùn hè micca faciule di pulisce.In fatti, basta aduprà una spazzola di denti usata è immergete un pocu di pasta di denti o soda in polvere per scrub u vetru.Questu ùn solu pulisce a polvera in i spazii di vetru, ma ancu sguassate e macchie stubborn.

4.Derusting di i finestri di lega d'aluminiu in u salottu: Ci pò esse rust in i finestri di lega d'aluminiu per via di l'acqua residuale.Chì devu fà?Queste macchie di ruggine sò solu causate da l'ossidazione di l'alia d'aluminiu.Sempre chì vi sguassate cù un pocu di pasta di denti nantu à upulitori di vetri, pudete sguassà rapidamente e macchie causate da l'oxidazione.

Altri cunsiglii di pulizia di vetru

1. Se vulete sguassate rapidamente a terra nantu à u vetru, pudete pruvà di dip a biera cunpulitori di vetri, o qualchì acitu caldu, è poi sguassate u vetru per pulisce rapidamente a terra nantu à questu.

2. L'eraser di lavagna utilizata per asciugà a polvera di gessa hà capacità naturali di rimozione di polvera.Utilizà una gomma di lavagna pulita per pulisce u vetru di a finestra pò pulisce efficacemente a polvera di u screnu.

3. U cuntenutu di amidu in a pelle di patata hè summamente riccu, è l'amidu s'inflarà quandu scontra l'acqua, è pruducerà a capacità di adsorption.In più di u polu nantu à i finestri, hè faciule di lascià tacchi d'oliu o impronte digitali, chì ponu esse facilmente fatti cù a pelle di patata cum'è "pulitore"!

4. Pull the large scotch tape è strofinate in una bola secondu a dimensione di u spaziu in a vostra finestra.Allora mette a "cola" in u spaziu di a finestra è sguassate ripetutamente avanti è avanti.

Se questu articulu nantu à i cunsiglii di pulizia di vetru hè d'aiutu, per piacè trasmette à più persone in bisognu.


Tempu di pubblicazione: 24-settembre-2020